Magnus Betnér, vilken pärla!!

Oj oj.. Efter 1 dags bloggtorka, är ju nu me i matchen igen =)

Igår va ju vi på 5 årskalas hos Anders systerdotter... Hon fick pippilångstrumpsutklädningskläder av oss =)
Efter hon öppnat paketet, käkade vi Karins smörgåstårta.. De va jätte gott..
       
emilias jättefina Pippitårta =)

Även mil fick ett litet paket av mej... En grå SVEA mössa =)

Efter ett trevligt kalasfirande for vi iväg till Estrad... Vi skulle ju kolla på Magnus Betnér.. Och dra mej baklänges vad kul det var!!


Jag garvade så tårarna sprutade! Jag skrattde nog mest och högs.. ((Ni som känner mej vet ju att mitt skratt oftast inte går att missa))
När 1.5 timme hade gått, och han hade gåt av senen, så fortsatte alla att aplodera... Då kom han tillbaka igen, och körde 30 minuter till... Så sammanlagt 2 timmar..


Men ett tag vart de lite för mycket... Sätena va obekväma och fruktansvärt varma, dessutom höll ja på och kissa på mej, och då önskade jag bara att det var slut nångång...

 Eftersom vi hade platserna på rad 1, la ja märke till en fruktansvärt ful sak... Han hade stora rosetter på sina sneakers... KATTASTROF om jag får säga min mening...

Efter Betnér åkte vi hem, satte oss i soffan och undrade vad vi skulle göra... Jag hade gräsligt on i skallen, men ville ändå hitta på nåt.. Men när vi sutti nån timme och undrat, gav jag upp... SÅ jag gick och la me 22.45, läste KLICK och somnade... Jag vaknade inte ens när Anders kom in och la sig vid 2 tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0