Vita stränder och massor av bad! Utomlandsabstinens!!

Åhh vad jag vill utomlands... Kollar på Charterfeber, och får utomlandsabstinens!

Tänk o bara vakna upp, de är varmt, sol och helt underbart väder.. Tänk också att bara gå ner till restaurangen, äta frukostbuffé, gå till poolen eller stranden, och sola och bada!!
gahhh ja vill till solen!

Missta mej inte nu, men jag verkligen älskar vintern när det är snö, Men den nön som kommit idag är säkerligen inte kvar imorgon.. Nää då e de bara slask eller iallafall halt!
Dessutom får jag fruktansvärt ont i mina leder när det är kallt!



hit vill jag... till vita stränder och bad. MASSOR AV BAD!!!!



 

vad tycker du??


Kommentarer
Postat av: diana

Nu lägger jag till dig i bloggkoll! =) Gör du samma med min? =) Tack för din söta kommentar! =) Nu har jag svarat på läsarfrågor på bloggen, läs gärna! =) Trevlig onsdagskväll! Kram

2008-11-19 @ 21:03:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja att åka utommlands längtar man efter. det var ett år sedan vi var utomlands.. thailand. vill tebax. men vi har preliminär bokat i februari. får se om vi kan ta ¨ledigt då...

2008-11-20 @ 09:30:30
URL: http://girlyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0