Bara lista

1. Värsta känslan?
När mamma eller pappa ringer mitt på dagen, eller tidigt en morgon.
Jag tror ALLTID att det har hänt nån nåt då..

2. Bästa känslan?

När min älskling kommer hem och ger mig en bamse kram och en puss.
Då känner man sig verkligen älskad..

3. Din första tanke när du vaknar?

Oh no! Inte redan! Bara lite till...

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Nomy - Cocain

5. Har du någonsin varit kär?

Ja, jag är ju kär!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Tapeter... Och 3 tavlor ovanför sängen..

7. Vad har du under sängen?

Bara dammråttor..

8. Ser på?

Desperata hemmafruarna och CSI

9. Lyssnar på?

Massa olika... Helst Rock

10. Skriv nått smart!

Jag ÄR smart

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Självklart min mormor, den bästa i världen..

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Jag använder alltid fast potatis

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Ja vill inte bli så mycke större...

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

sprallig, dryg och glad

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

När Anders frågde om ja ville förlova mej me honom =)

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Oj oj ingen aning..

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Just nu öronen, dom bara värker.. Annars lilltån tror jag.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Hulken eller Spiderman

19. Vad är du beroende av?

Min blogg och Nagelförlängning

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Snarare VEM... Anders och min dator!


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

vilken rolig lista :D Nej dom har inte skaffat fler hundar, men dom är hundvakt åt en liten valp =) Jocke är iväg å jobbar i åre dom håller på bygger nå nytt hotel där tror ja! =)

2008-10-14 @ 21:22:45
URL: http://heliina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0