Brevet läggs på lådan. Kommer jag palla??

Snart ska jag gå iväg och köpa frimärke... Jg ska nämligen skicka en ansökan till en utbildning jag vill gå..
Undersköterkska/ Vårdare/ Personligassistent. Den  är på komvux, och då jag inte har några slutbetyg från gymnsiet passar den mej utmärkt=)
Jag ringde till dom som ha hand om utbildningen, han sa med mina betyg kommer det inte vara några problem alls =)
Frågan är bara hur jag ska palla...
Jag kommer ju fortsätta jobb heltid, och så kommer jag plugga eftermiddagar och helger...



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har läst till personligassistent och jag tror du kommer att palla med det för det är intressant..

2008-10-30 @ 18:14:30
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0