De värsta jag har gjort!

Idag gick jag från jobbet 10.45. Ja skulle möta upp pappa vid Tullinge, för att sedan äta lunch och sedan dra till Huddingesjukhus.
Vi käkade mörbitstallrik på en grill.. De va jätte gott. När vi hade ätit klart och satt och vilade magarna lite, blev stället överfyllt av ungdomar/ barn... Dom va mellan 12-15 år, bara grabbar, och alla hade byxorna nedanför arslet.... ((?))
Ja och pappa tittade på varandra och gick.
När vi kommit till sjukhusetsparkering såg vi att det var 45 minuter kvar, så vi åkte och tittade där Ingegerd & Ärland hade sitt sommarhus..

På sjukhuset blev jag inroppad av en ung tjej, pappa följde med mej.. Inne på rummet möttes jag av värdens trevligaste doktor!!
Jing hette hon..
Jag skulle göra 3 olika undersökningar, så hela deras eftermiddag var bokad enbart för mig =)
1a undersökningen va inga problem alls.. Då skulle jag ha 3 metallplattor på huvudet som var kopplad till en dator, så fick jag sitta och titta på en röd prick, bakgrunden var schakrutigt som rörde sig hela tiden.. De tog bara 30 minuter...
Sen fick jag byta rum..
Där fick jag pupillvidgande och sedan sitta i 20 minuter i ett mörkt rum med ögonbindel, för att det sulle bli ännu mörkare.
Pappa satt också där, så vi satt och prata lite om allt möjligt..
Sen kom Jing in och satte fast mig med elektroner runt ögonen som var inkopplad till en dator också skulle ja stoppa huvudet i en halvglob och följa prckarna, de va inte heller några problem, men fyyy faaan va trött i ögonen jag blev..
Efter de fick jag sätta/ lägga mig i ett annat rum, där skulle ja vänta 45 minuter i ett kolsvart rum... Stackars pappa som fick sitta på en trästol, medans jag låg ner med täcke och kudde.. Jag somnade..
När jag vaknade visade det sig att jag skulle göra det absolut värsta i mitt liv...
jag fick en lins i varje öga, på linsen satt det trådar som var inkopplad i en dator. Linserna satt mest för att stppa ögonlocken så ja inte kunde blinka, så satt jag i ca 30 minuter med uppspärrade ögonlock...
Det går inte ens och beskriva...


Här är jag med linserna i ögonen..,


De små pupillerna.....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Anton tycker att du ser knasig ut på bilden med linserna :D

2008-10-21 @ 19:51:54
Postat av: Jessica

vadå profil ???

vad är det som har försvunnit? :S haha nu hajar jag inte...

bloggvärde ?

2008-10-21 @ 20:09:01
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

men gu.. varför fick du göra såna där tester ? :O

2008-10-21 @ 20:10:44
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaha okej :S Wierd. Det har inte jag sett. På varken min eller Sarahs.. aja..





Men shit. Fan vad sjukt :/

Vadå ser du typ ingenting?

2008-10-21 @ 21:18:51
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Marina

ha ha ha det ser rätt nice ut du med de där sladdarna och så....värsta utomjordingen :-P!

2008-10-22 @ 14:30:05
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

du råkar då verkligen ut för allt.. hoppas du mår bra.kram :)

2008-10-22 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0