♡♡♡♡

God morgon läsare =)

Nu har jag ätit frukorst, och druckit mitt kaffe. Nu e de relax i soffan heeeeela dage...
Idag känner jag mej mycket bättre. Förutom att jag har satans mensverk! Men än har jag varken svimmat eller spytt, så så ont har ja ju inte jämnfört med andra gånger :S

Jag tror att det är fullmåne på gång.. Både jag, älsklingen och katten kunde inte somna igår... Men Anders sa att det var mitt fel för att jag låg och frågade dumma frågor ((???)).
Vadå jag frågade ju bara om han visste vad jag hade för bunke förra året när jag gjorde lussebullar... haha.. nu när jag tänker efter så va det kanske en liten dum fråga 00.30 på natten, dessutom när jag visste att han skulle upp kl 06.00...

men jag behövde ju veta.. Jag har nämligen handlad hem allting som man ska ha till lussebullar, och tänkte faktiskt ta och baka de imorn...
Jag hade ju velat baka de redan i juni- juli, men anders sa att de va fusk.. Mamma höll med honom, men hon tycker att det är för tidigt redan nu.. Men sen sa hon, Hellre nu än i juni- juli... Sen sa hon:
- Sandra, vet du att man bakar sånt till 1a advent?!
Mäh hallå??!! Finns det nån lag på att man inte får baka lussebullar innan 1a advent??




♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hmm, ja juni e väl lite tidigt....men d e ju gott då oxå :D

2008-10-30 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0