God morgon Fredag!

Idag vaknade jag 8.00, av att jag fick ett meddelande på mobilen.. Jag hade glömt och sätta den på ljudlös..
Eftersom dom hade sagt att det skulle bli snö idag, va ja tvungen och gå upp och titta på mobilen, så det inte hade hänt Anders nåt när han åkte till jobbet..
Men där stod de:  Puss på dig, eftersom jag inte ville väcka dig imorse. Puss puss puss.

Jag säger ju det, att han är bäst!

Efter kissat, och borstat tänderna sprang jag till kksfönstret för att kolla på all snö ((??)) som kommit.. Men till min STORA besvikelse va de 6°C va fan, vadå 6 plus grader?? Vart e snön som dom "varna" för då??

Med en stor besvikelse, gick jag och kokade en kopp te, tände ljus och satte på nyhetsmorgon... VUXET VA??

Så nu sitter jag här, med mina tända ljus och mitt te...

På nyhetsmorgon va de en tant som skrapa fram 2 miljoner på triss.... Gaaa varför vinner aldrig jag???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0