God morgon fredag!

Usch nu ar jag varit uppe i 1 timme redan... vet inte varför ja gick upp så tidigt.. Jag jar ju varit klar ganska länge juh.. jaja.. Snart ska jag gå till tåget.. Där ska ja möta Sara i sista vagnen.. Så ska hon få sitt kaffe som jag håller på och göra nu...
Snälla jag!
Min fd chef ringde mej igår.. Ja faktiskt... De trodde jag inte... Men hon sa att min lön stämde... Ok Den kanske gjorde de, men definitivt INTE semestern.. Så idag ska jag ringa Bosse på löner och bevisa min oskuld..,

Idag skulle jag och Sara shoppat en sväng efter jobbet... Men jag har asbolut INTE råd, så de blir till o fara hem istället...

Nu ska ja göra i ordning våra termosmuggar =)

Hoppas ni alla får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Marina

Det tycker jag att du ska ggöra, jag måste kolla min lön oxå fall den verkligen stämmer, satt och räknade lite igår och jag tror jag fått för lite.

2008-10-24 @ 06:16:19
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0