Julafton

Igår när inte jag kunde somna så låg jag och tänkte på julafton... Undrar hur de kommer bli.. Ska jag fira med min familj? och Anders med sin familj? Kommer dom fira i Södertälje eller åker dom till Bettan?
Helst av allt vill jag att alla ska fira här, hemma hos oss... Då slipper både mamma och Karin stå och laga mat.. Då e de ju upp till mej och Anders och göra de..

Jag vill iaf att de ska bli en mysig jul.. Jag vill vara med min familj, Anders och hans familj...

HUR BLIR È?


Egentligen tycker jag inte om julen, jag tycker att den har blivit överskattad...

Kommentarer
Postat av: Favorit Plingen

Glöm inte våran julaftons promenad bara. Det är ju tradition sen minst 15 år tillbaka ! Pussar

2008-10-14 @ 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0