Lilla Kevin ♥

Idag har Zandra och Kevin varit här hemma på besök.. Vi har fikat lite, och jag har gosat JÄTTE mycket med lilla Kevin =)
Jag kanske måste sluta umgås med dom... Ja eftersom ja blir så sugen på att skaffa barn varje gäng ja träffar dom =) 
Haha näädå ännu e de ingen fara... =)
Kevin e u en rolig prick... Varje gåg han är i min famn så pruttar han av bara satan.. Zandra sa att det nog var han sett att säga att han tycker om mej =)
haha skitunge =)

Han somnade på mej idag me, de va super duper mysigt!!




Kevin visar hur man dansade på 80- talet....


Myyyyyys.... Doris undrade va de va för en liten parvel...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Doris tänkte väl d :D vem f*n har tagit min sovplats ;)och måste han va så söt :) haha

2008-11-01 @ 17:08:41
Postat av: Jonna

Vilket litet charmtroll! =) Vad söt han var!



Lördagskramar!

2008-11-01 @ 19:52:54
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0