Rara mamma och pappa!

IDag vaknade jag vid 8... Shiiiiit jag har fetflörsovit mej!! De va mi första tanke, men sen kom ja på att det är lördag.. Härliga lördag!!¨
Så jag somnade om, vaknade precis innan älsklingen gick till jobbet, han glömde ge mej en hejdå puss =(  men innan jag hann säga de hade han hunnit ut och låsa...

Jag har blivit apförkyld igen... Jävla skit.. Ja e galet täppt i näsan på nätterna så jag vaknar av att jag inte får luft. Likadant på morgonen...

Jag hade fått ett sms av mamma och pappa idag! Där stod de:

Godmorgon kan du inte komma
idag och åka diret till nynäs vi
längtar efter dig kram mamma och pappa

 Inga . eller ? alls, tur att de inte va ett lång sms...
Visst e dom söta? Men sory, ja kommer inte..

Jag ska ta mej ner på stan, kanske klippa mig och kolla lite på kläder och sånt....

Nu ska ja klä på mej och sminka mej lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0