Shopping me AK =)

Idag har jag och AK  varit på stan.. Guuuud va länge sen de va ja träffa henne =) De va jätte kul, men tyvärr hann vi ju inte me och fika...
Men det blev som vanligt, jag shoppade gärnet och hon bar mina påsar, så ja kunde handla mer =) haha, bra och ha en assisten ibland =) Nädå såå e de ju inte.. Men jag ber henne alltid hålla mina påsar när jag ska titta på nåt, och då blire lixom automatiskt att hon fortsätter bära dom...

Men de va jätte trevligt =) Hon har ju träffat en pojke nu... En förmodligen NORMAL sådan... Men av de ja hört från AK verkar han helt ok... Ja önskar dom all lycka!!

Här kommer bilder från dagens shopping =) KOMMENTERA GÄRNA!!


En myspysdress från VeroModa.. Byxa 150 kr och tröjag 179 kr


Kofta från H&M 298 kr


Underbara klänning ((ILOVE)) 300 kr från VILA på rea dessutom =)

Så ser den ut på.... Den ska ja ha på Ullis 30 års fest =)


Väska 149 kr från Wedins även plånboken till Anders 149 kr från Wedins...
Örhängen se nästa bild...

Örhängen från H&M 29 kr tror ja....


En svart grymtsnygg julstjärna 150 kr Åhlens... Men den va dock trasig, så den får ja byta imorn...

That´s it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0