Sjuk igen

Asså jag blir verkligen galen på de här!! Nu har jag blivit sjuk igen... Va faan lixom!
Jag har skit ont i halsen, feber och hostar som en galning...
Imorse va jag tilloch me tungen o använda astmasprayen för mina lungor värkte som faan... De e nästan de värsta, ja kan inte ta så djupa andetag som ja vill.. De är svårt o beskriva, men m du har en ballong i händerna och sätter fingertopparna mot varandra och båser upp den där ballonge, då tar de ju stopp, och det är så det känns i mina lungor också, och det gör skit ont!

ja hoppas jag blir frisk snart! De känns verkligen skit, eftersom jag nyss har börjat ett nytt jobb!

Men förra veckan va jag och vaccinera mej mot influensan, då sa hon att som biverkning kan man få liknande influensan, men en snällare...

Antingen är det därför jag blev sjuk igen, eller Nya barna, Nya baciller.....

SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0