Sjuk

Jaha.. då gick man hem från  jobbet med feber idag... Usch... Jag fryser ochn har ont i kroppen...
Förmodligen bara för att jag och Håkan stod och pratade om att vi aldrig är sjuka... Och idag är BÅDA vi sjuka... *knäpp på näsan*.
Annars är de väl ok...



Trodde ja skulle fått min Ed Hardy tröja idag.. Men icke.. Kommer väl förhoppningsvis imorn då..

Det är galet vad min statestik har ökat!! De tråkigaste är att man inte vet vilka de är som läser... Men de e ju kul att de e NÅN som intresserar sig i mitt liv =)

Nu har jag ätit popcorne, och godis... Men de e ju bara för att jag är sjuk *himmlar me ögonen*...
Måste sluta gotta i mej sånt...

Nu ska ja kolla på tv och läsa lite...


 
 

Kommentarer
Postat av: ninna

ja sandra.. för du blir ju verkligen tjock av gottis ;) jävla slyna som kan äta vad som helst utan att lägga på sig, haha ;P

2008-10-08 @ 22:38:22
URL: http://cherrynin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0