Skönhetsopererad

Nu e ja hemkommen från läkaren... Som vanligt fick jag sitta och vänta 20 minuter innan... Trotts att det inte ens var någon där inne...
Han trodde att det var en kombination av nya barnbaciller och influensasprutan. Och? De va ju inte de ja ville veta... Ja villa bara ha host medicin så ja kan sova på nätterna.. Jag fick 3 st olika.. Men ja hämtade bara ut 2 st... Den ena kunde man bli pigga av om man tog den på kvällarna.. ((??)) Men han tyckte tt jag skulle pröva den ändå, ch om det va så att jag blev pigg sklle jag sluta använda den och hämta ut cocilanan istället...

Jag blev även skönhetsopererad... =) han tog bort ett födelsemärke på halsen.. =)
Först tänkte han boka tid åt mej, så ja skulle få bedövningsspruta.. ((??)) men de ville ja inte ha. Jag berätta att dom klippte bort dom förut..

- Hmm jaha, och om du redan har gjort det en gång förut, ja då behöver du nog inte ha nån sputa. Jag hämtar sakerna så gör vi det på en gång.

- Okej, svarade jag ch undrade vad jag hade gett mej in på...

Jag blev skitnervös.. Men de tog 2 sekunder och de kändes knappt...



Iaf så tyckte läkaren att jag skulle va hemma och vila upp mig tills jag känner mig helt återställd. Han sa också att jag inte skulle glömma bort och dricka mycket och äta ordentligt...  ((nä pappa))
Va faan ja e ju snart 25... ??


Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt värre att du har åkt på samma som jag har haft typ hela året, känns gott va:-P

Nej själv har jag börjat fått grymt ont i halsen(igen), hosta(igen) och ögoninflammation(igen). Visst är det härligt att jobba med barn ;-)

2008-10-29 @ 18:13:31
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Marina

Och ang. utvecklingssamtalet så kommer jag nog säga till. Tycker det är jobbigt men jag har ju Elsas bror Bruno :-P så jag hoppas nog det går bra.

2008-10-29 @ 18:16:37
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Marina

Ha ha ha, nej glöm det jag kollade inte ens vad jag hade skrivit på bloggen men nu vet jag och självklart kommer jag säga till om jag behöver hjälp med headern. Ha ha ha och om bruno och utvecklingssamtal så ska jag ha mitt första. Jag e lite vimsig just nu :-P

2008-10-29 @ 19:01:31
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0