Va faan!

Idag hade jag fått min lön ((?)) från gamla stället, men den stämmer inte alls!! Dom har tagit betalt för 16 TIMMAR, á 2 dagar, men jag har ju fasiken jobbat 13 DAGAR!! ?? Jag fick ut 5994:-
Jag fattar ingenting, dessutom är min intjänade semester INRÄKNAT i den summan... Asså jag visste ju at jag är underbetald barnskötare, men ändå lixm inte så kanske...
De mest irriterande är att chefen inte svarar!! Åhh!!
Men imorn slutar jag 14.30, då ska jag kuta gärnet dit med alla ((utom 2)) länespecar, och visa min oskuld!

Ja undrar vart 2 av alla mina lönespecifikationer är.. Jag kan inte hitta dom nånstans.. Jag har letat igenom alla skåp, pärmar, och till och me alla v'äskor...

Kommentarer
Postat av: Marina

det kanske stämmer ändå du för jag har jobbat 17 och fick bara ca 12 300:-

2008-10-23 @ 20:55:37
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0