Vadå likabehandlingsplan??

Nu har vi kommit hem, ätit och kollat på Idol... Nu e de roliga slut... Ja tycker bara de e kul och kolla på uttagningarna.. De andra skiter ju ja i... =)

Idag på jobbet blev ja väldigt besviken.. Jag frågade chef nr 1 förra veckan om ja skulle va me på lunchen idag.. Ja sa att ja jobbar ju den dagen och behöver ju också äta.
Hon gav mej till svarr: Ja de e klart att du ska va me på lunchen, men vi vet inte om vi ska beställa mat hit eller äta där.
Okej.. då tror ju ja såklart att ja också ska få mat...
Men idag när ja satt och höll på med datan kom hon in och sa: Du har ju bara 30 min lunch, dom andra har 1 h, så ska jag beställa mat till dig och ta med de?
Mitt svar blev: Nä verkligen inte.
Fick ja inte följa me så kan de lika gärna va.... Men de e bara för att jag ska sluta som dom behandlar mej som skit... Likadant en annan tjej som ska sluta...
Iallafall, när dom kom tillbaka frågade en tjej mej hur de gick.. Bra, lite hungrig bara... svara ja.. Då frågade hon varför jag inte följde med... Och jag berätta att jag inte fick. Hon tappa hakan och berättade att chef nr 2 hade sagt att jag INTE ville följa med, att ja hellre stannade kvar och åt min macka och sparade tid för att istället gå tidigare!!!
Men de va ju absolut inte så! Jag fick verkligen inte följa med.
Dessutom har dom jobbat med Likabehandlingsplanen idag. Jag tycker att dom kan köra upp den där planen i arslet! Gäller den inte för cheferna så ska de inte gälla nån!
Jag är riktigt glad att jag ska sluta!

Thats´s it!


Kommentarer
Postat av: Minna

Vi ska flytta till Örebro.:)

2008-09-18 @ 22:00:42
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0