Jag är!


Jag är:

kär, älskad, glad, nyfiken, påhittig, sprallig, morgontrött, mobilkåt, södertäljebo,
shopoholic, skogalen, väskgalen, bäst, myggbiten, fästingbiten, på väg till ett nytt jobb,
pigg, beroende av kaffe, jag, svensk, laktosintolerant, pollenallergiker, född 1984,
flickvän, bekväm, lat, Bajare, förälskad, snäll, lillasyster, förvirrad, tjej, sambo, knäpp,
blyg ibland, flygrädd, envis, barnskötare, lycklig, skogsmulle, naturmänniska, stenbock,
bloggkåt, stolt, svartsjuk, bra lyssnare, mörkrädd, och datanörd.

Jag finns, därför är jag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Nej nej dom lurar mig inte, var bara en timme kvar att jobba så den kan jag ta igen. Om vi är på B2 den 2 okt. har jag ingen aning om.



Kram

2008-09-24 @ 21:02:25
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0