En dag på gamla jobbet

Nu har jag kommit hem igen.. Jag har varit i Stockholm och hälsat på mitt gamla jobb. Jag har fixat papprena nu till akassan igen.. Jag hoppas att dom blir nöjda nu!
De e så jobbig denna eviga väntan! Jag har fortfarande inte fått 1 krona av dom...

Det va jätte kul och hälsa på på jobbet idag.. Några barn blev jätte blyga, medans andra sprang och gav mej massa pussar och kramar. Dom ville visa mej massa saker och att ja skulle leka med dom.. Helt underbart! Jag saknar verkligen de små liven..

Idag va det även Marinas sista dag på jobbet. Usch jag sörjer med henne. Jag vet ju själv hur svårt de va och sluta... Många tårar..
MEN jag VÄLKOMNAR HENNE TILL ARBETSLÖSHETEN & strulet MED akassan =)

Det var riktigt roligt och träffa alla gamla kollegor! Och även de nya =)

Nu ska jag göra iordning mej!

Kommentarer
Postat av: Marina

ja nog kommer det att bli strul alltid, kan jag svära på. När ska man ha tur liksom och få allt att funka med dem, lär ju aldrig hända :-P. Kommer väl inte få mina pengar förrän om ett halvår eller nått ja...Puss

2009-04-05 @ 13:34:49
URL: http://marinasfoto.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0