Hemmagjord manikyr!

Nu har jag suttit och pillad.. Ja jag har gjort naglar igen.. Med GeleKit... Övning ger verkligen färdighet! Ehh e de så man säger?
iaf jag blev nöjd!


Jo jag har en tumme, men den syns bara inte!

Idag har jag gjort en sak.... På bilen.. Jag har bränt kopplingen... Hmm.. Hur de gick till? Jo jag skulle köra up för en brant men kort backe...
Eftersom våran bil är av en liten äldre årsmodell, så år de inte och ta dragläget på ett speciellt sätt. Så vi fick använda handbromsen... DOCK så släppte jag inte upp kopplingen trots att jag gasade gärnet.... Opps... Jag sa förlåt...
Ja, till både bilen och Anders...
Efter de tror jag inte bilen gilla mej så mycket.. För jag fick miljarder med stötar efteråt...

Men jag garvade skapligt mycket efteråt... Varför de? Joo för att det satt en kvinna i en bil ovanför backen och väntade på o få komma ner.. Jag såg inte henne förrän ja åkte förbi och såg henne sitta och skratta =)

Kul va?? haha..

Nu ska jag kolla på lyxfällan =)

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

2009-04-02 @ 22:52:45
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Anonym

shiit vad snyggt. Vad har du köpt kitet??

2009-04-16 @ 17:27:51
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooops felstavning VAR ska det va =)=) för snabb på tangenterna. =)

2009-04-16 @ 17:28:30
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0