Ingen picnic men de blir bio istället.

De blev ingen picnic.... De blev en sväng nere på stan istället.. Där träffade vi Anna. Sen följde Anna med oss hem så körde jag hem henne till Järna.
Hemma hos Anna och Björn bokade vi biljetter till FAST AND FURIOUS.

Inte min typ av film kanske.. Aa eller inte mitt val av film. Men de blir säkert bra. Jag har dock inte sett nån annan av filmerna =/
Så ikväll kl 21.00 blir de bio på Heron Ciyt =)
Mest längtar jag efter popcornen =)

Sen körde jag hem igen. Nu blir de en panpizza och sen duschen.. Vi passade även på o sola när vi va nere på stan. Så jag ska hoppa in i duschen och hoppas på att bli av med "denbrändamänniskolukten".

Imorn är de ju påskafton =) Woohoo... Men jag tror dock att jag inte kommer få nåt påskägg... Jag tror mamma o pappa tycker att jag blivit för stor för de.. Men va faan? Ja e ju fortfarande deras barn....

De bli iaf till o åka till Ösmo. Jag får INTE glömma Ingelas tärnklänning!!
Kan nån påminna mej???

Hur brukar ni fira påsk? Har ni nån speciell tradition?
Vad ska ni göra ikväll??


Kommentarer
Postat av: Sanna

Var bion bra?? =)

2009-04-10 @ 20:00:57
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Glöm INTE Ingelas tärnklänning, o du kommer väl förbi o säger "Hej"??!!!

Påska'lakraaam

2009-04-10 @ 20:52:05
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

ååh den vill jag se!



svar: aa d va trevligt =)



haha ja jag får komma på nått :p

2009-04-10 @ 21:26:16
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0