Jag är Den Fina Flickan!

Nu är gårdsstädningen över.... Aaa eller för 1 timme sen... Men jag har duschat och ätit =)

Vi va betydligt fler den här gången.... Ca 12 stycken.. Jag fick höra flera gånger att jag inte behövde vara med eftersom vi r hyresgäster. Men eftersom vi bor här så tycker jag att vi gott kan hjälpa till...

Det va jätte mysigt och stämningen va på topp.... Dock så blåste det en heldel, så alla lövhögar som vi krattat ihop för att stoppa i påsar blåste iväg hela tiden... Måttligt kul....

Nelly 5 år, en flicka som bor i huset frågade sin mamma Var den fina flickan är.. ((Ja va uppe och hämtade kläder))
Det var mej hon menade... Söt!
Hihi ja e den fina flickan i huset =)
((Sägs med retröst))

Anders slutade jobba klockan 15 idag, men han åkre raka vägen ner till verkstaden för att hjälpa till... Så jag är helt solo nu. Men de gör ingenting, för jag är galet slut efter 4 timmars krattning och sllit!

Funderar på o kolla på Dårfinkar och Dönickar... Jag har ju fortfarande inte sett klart den serien.. Eller jag har inte ens börjat...

Aaa de blir nog de och godis....

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Klart du é...



"Mina" flickor é de finaste på jorden.



Kram

2009-04-18 @ 20:05:50
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0