Min första smoothie =)

Så va påsken över =)

Det har verkligen varit en helt underbar helg.... I torsdags va vi bara hemma och slappade... På fredagen va vi nere på stan och sen körde jag lite.. På kvällen blev de ju bio...
På lördagen va de till att åka till Ösmo. Där vi käkade påskmat och njöt av solen och de trevliga sällskapet.... Vi åkte hem för på kvällen blev de öl =) Som vanligt blev de inte som vi tänkt oss.. De blev inte sista tåget hem....
Igår va vi hos Anders föräldrar på middag. Mamma och pappa hämtade upp oss här så åkte vi dit. Efter 2 timmar med prat och mat så åkte vi ut till Tveta kyrka och visade dom hur de såg ut där. Efter de åkte vi till husvagnen i Agdala. Sen åkte vi hem. Jag fixade naglarna på mamma =)

Efter de blev de filmen som gick på 3an tror ja... Helt ok....

Idag blev de tvättstugan! När vi lassat in första maskinen där så gick vi upp och gjorde frulle....
Min frukost bestod av:
Kaffe
Smootie
och rostade mackor


De va första gången ja gjorde smoothie. Ja gjorde me hallon.. Men den smakade inte så mycket =/ Bätttre lycka nästa gång!

Nu ska ja kila ner i tvättis!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Oh smoothie är jättegott! Banan, hallon, jordgubbar och yoghurt mums!

2009-04-13 @ 13:03:03
URL: http://themostradical.blogg.se/
Postat av: nadia a.

Hello där! :) ♥ Gillar du pancakes? Kolla då in senaste inlägget! ^^

2009-04-13 @ 13:21:52
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter som en godens helg det! =)



Smoothie, så himla gott ju! Hallon och blåbär eller jordgubbar, allt så himla gott!



Min påsk har varit finfin, och på IKea igår blev det köpt lite grejer, har lagt in det i bloggen! =)



KRAMAR

2009-04-14 @ 11:28:38
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag brukar blanda med någon fruktyoghurt typ sockerfri blåbärsyoghurt som jag sedan har hallon och blåbär i. smakar de mer och så behöver man inte tillsätta något socker

2009-04-14 @ 14:37:50
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0