Så va de tydligen Valborg...

Idag känner jag mej betydligt bättre än igår... Idag har jag orkat städa... Sakta men säkert blev de renare och renare = )Skönt att det är avklarat... Jag damma och dammsög.. Jag har sparat badrummet och skura golven till min älskling =) hihihi...
SNällt va? Men jag blev helt slut. Därför sparade jag de till honom..

Jag har nyss käkat lunch, så nu fick jag lite mer energi...

Jag fick höra idag att min körskola ska läggas ner... Jahapp? Bara sådär... Jag måste nog ringa dom och kolla om de är sant... Vad händer med alla mina lektioner som jag har kvar då? Säkerligen får jag ju pengarna tillbaka, men de hjälper ju inte mej. För nästa bilskola jag isåfall ska börja på så måste jag ju beställa ett nytt 10 körlektionerspaket, OM jag inte vill köpa lösa lektioner, men de  blir ju svindyrt!!

Ähh jag måste ringa och kolla de nu....

Ikväll e de ju tydligen Valborg också... Hade jag ingen aning om.. Syrran ringde mej igår och frågade vad vi skulle göra idag...
- Nää vi ska väl inte göra nånting... Vadåra?
Så berätta hon att de va Valborg.. Hmm jag hänger inte alls med.... 

Nää nu ska jag plugga teori och ringa bilskolan.... Jag väntar dessutom på att min ögonläkare ska ringa mej.. Undrar om hon gör de....

HUR SKA NI FIRA VALBORG?

Kommentarer
Postat av: Sophy

jag ska fira valborg i min säng :P

2009-04-30 @ 13:14:06
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Sophy

svar: väntar oxå till midsommar. Ja er midsommar blir nog oförglömlig =)

2009-04-30 @ 14:22:21
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: jaa

http://www.gratis5.se/user/register/bamsenalle gå med där man sammlar poäng som man sen kan lösa in mot GRATis saker så som presentkort!!! Det är HEELT GRATIS

2009-05-01 @ 07:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0