Toaletten va överfull!!

Hemma igen efter en kortis på jobbet... Ynka 4,5 timmar... Men de va ganska skönt faktiskt!
Ja tog bussen ner på stan och träffade Zandra och Kevin... Vi gick runt och storsade och efter ett par timmar gick vi till Tratten och tog oss en fika.
Sen gick jag och solade och Zandra och Kevin for hem....

Så satans vidrigt! Jag skulle gå på toa där jag solar. Ja gick in, och låste, då ser jag till min stora fasa att toaletten är proppfull med gammalt papper och skit! Svin äckligt! Och jag som verkligen höll på och kissa på mej!!

jaha? Ja de hjälpte ju inte att spola heller.. Jag tror nästan att det blev värre...

Så jag fick hoppa in i solariet och vara superkissnödig. Så när jag hade solat klart kutade jag till tåget för att komma hem så fort som möjligt...

hemma kissade ja ca 12 liter! Aaa nästan iaf =)

Intressant inlägg va???

haha nu ska jag umgås med min underbara sambo som nyss kom hem från jobbet =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh härligt när den kommer. vad jobbar du med?

Skönt att sola, jag ska börja snart lagom till våren

ha en trevlig kväll



//Tina

2009-04-02 @ 17:08:54
URL: http://neckis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tackar ^^

Aaa sådär tänkte jag också.

Men teorin är 278948392ggr lättare än vad uppkörningen kommer att vara. Jag kör också bra. Men det är så jäääävla mycket annat att tänka på. Du kommer märka det sen.

Haha jag vet! Jävla skit :P

2009-04-02 @ 21:02:31
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0