Folkrace i nynäs

Idag har vi varit på folkrace i Nynäshamn.
Självklart va Zina med.. Hin va hur cool som helst!
De fanns hundar överallt, men hon brydde sig inte om dom. Hon titta lite på dom, men inget mer. Hon låg mest och sov och va verkligen avslappnad =)

Bilresan gick också jätte bra! Inga kräkor alls! Vi gav henne visserligen en halv åksjuketablett innan, men på vägen hem fick hon ingenting.. Och ändå gick det verkligen skitbra!
Vi åkte i morse vid 8 tiden och åkte hem 21.15, så tabletten hade slutat verka =)

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Hela jag är grå av damm, då de va skapligt torrt på banan och damma som sjutton... Men de va kul.. Jag älskar ju o kolla på folkrace och vi har varit iväg nästan varje år sen jag va liten..
Dock va de lite segare än vanligt... Vet inte om de berodde på att vi hade sämre platser eller vad de kan varit..

Efter racet åkte vi till mamma o pappa och käkade mat.. Grillade hambyrgare och kyckling för dom som åt de...

Nää nu duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0