Mardrömsresan hem...

Så va även tisdagen över...

På jobbet gick de bra.. Dagen gick skapligt fort, men förmiddagarna är super sega!! Men de beror på att man är precis på samma ställe hela tiden.
På förmiddagarna är vi inne.. Vilket jag inte alls gillar.. Och då jobbar dom stationsvis.. Med de menas att som nu har jag ansvaret för vattenrummet...
Då ska jag sitta där hela förmiddagen, även om det inte är några barn där inne så ska jag ändå vara där...
Jag gillart inte.. Men dom tycker att det funkar, så då säger jag ingenting. Jag vill ju bli omplacerad...

Hemresan va en mardröm... Jag va livrädd... De börjagde med att bilen åkte sidled jätte mycket, och mitt i de så började de och spöregna.. Nä, snarare hällregna.. Jag såg inte ett skit, inte ens bilen framför mej... Ja körde 90 km/h.. De va flera bilar som körde i väggrenen, och en buss som stod stilla där..
Usch de va jätte obehagligt faktiskt!
Men man vänjer sig väl... Jag har ju inte haft kortet så länge än och inte kört så mycket...

Zina blev super glad när jag kom hem.. DOCK hade hon inte ens rört sitt aktivitetsben...

Imorn ska jag och Anders samåka.. Då ska Zina få följa med Anders till jobbet.. Känns otroligt skönt! Speciellt och veta att hon inte är själv hela dagen..
Jag slutar 16.30 imorn med.. Funderar på o kanske våldgästa AK om hon är hemma.. Annars tar jag mej en rejäl promenad till Anders jobb.. De tar ju ett tag och gå dit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0