Nostalgi eller vad?? Kommer du ihåg tamagotchi?

Nån som kommer ihåg tamagotchi´n?

Jag gör det och jag fullkomligt älskade den!

När jag och syrran va på Hedlandet så hittade jag en tamagotchi.. Jag nästan skrek av glädje =) Självklart va ja ju tvungen och köpa en också! 15 kr.. Lite billigare nu än då...


Det e jätte rolig =) Den har 24 olika djur man kan välja mellan... Jag har valt en kamel.. Nu ska vi se hur länge jag kan hålla den i liv...
Förmodligen kommer jag glömma bort den.. Men men...

Den är förvisso inte lika kul som jag tyckte för mer än 10 år sen.. Men kul kanske de är ändå.. Det återstår och se =)

Hade du nån tamagotchi?

Kommentarer
Postat av: Markus Gisslén

hahaha jag är lite för gammal för tamagotchin, men jag hade ett litet hand-dataspel som hette Donky Kong...

2009-08-14 @ 01:06:07
URL: http://markusgisslen.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha ååh! :D tamagochis! Kommer ihåg när alla hade det på mellanstadiet och lärarna blev helt galna av allt pipande överallt. :D Verkligen såna minnen!

2009-08-15 @ 00:00:36
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

sv: åhhh chailatte som är såååå gott :) men smaken är som baken. haha. skönt att du har tagit ditt körkort, måste vara riktigt skönt när det väl är över..kommer också ihåg när man hade tamagotchi, kul var det :) jag hade hur många som helst. allt bra med dig annars? kram

2009-08-19 @ 09:18:18
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0