Ångest inför denna biltripp

Jag har absolut inte tid och sitta här nu och uggla... Jag ska åka senast kl 14. och innan de ska jag hinna byta om och gå en sväng med Zina och hinna släppa ut henne i hundgården...

DOCK har jag sån jäkla ångest för att jag ska ut och köra bil... Jag är livrädd för att få sladd och tappa kontrollen..
Även fast de inte snöar så mycket nu, så är de ju halt.

Usch! Jag har sån klump i magen inför denna bilresa. Säkerligen kommer de gå strålande. Men de finns ett ställe på motorvägen som de tydligen blir glashalt på även fast de inte är speciellt halt på övriga ställen.. De e till o me halt där när de regnar. Som tur är har jag inte märkt det.
Faan för folk som ska skrämma upp en!

Jag ringde jobbet idag också ang torsdag. Jag fick ledigt på förmiddagen. Tur.

Nu måste jag sätta fart. Fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0