Imorn blir våran Zina 1 år

Imorn är det julafton ♥ Wiii... Men hos familjen Sjöberg, ((den yngre)) hahaha är det inte bara julafton.... Nää vi har en som blir 1 år imorn me...
Våran lilla Zina... Yepp, hon blir stor tjej imorn.. Hela 1 år.

Snacka om att hennes födelsedag firas med massa god mat och paket till alla! Jeez! Sån födelsedag skulle man ha.
Min födelsedag är om bara en vecka och 2 dagar. Men den är de ju ingen som kommer fira... :'( Nää ingen e ju hemma... TRÅK!
Jag som tänkt göra smörgåstårta.
Vi får väl se hur många som kommer på nyår. Och som sover kvar. Dom kan få smörgåstårta till bakis mat...

Men de e ju ett tag kvar. Först ska vi gå igenom julafton..
¨Så tråkigt. Familjen Sjöberg ((Den äldre)) Ligger hemma och är sjuka. Halsfluss. Dom går på pencilin.
Meningen va ju att dom skulle fira jul med oss i Ösmo. Men så blir de inte nu.

Vi ska ha mini jul hos Ullis och Stefan. Eller julfrukost. Det ska bli mys!

Jag frågade Anders igår om jag får ett morgon paket. De får jag inte. Faktum är att jag inte ens får frukost på sängen.
Jag får väl göra iordningen den ikväl och gå ner och hämta upp den imorn.
Jag är som ett barn på julafton. Jag älskar paket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0