Massa snö!

Fyy fasiken vilken rå ångest jag har inför denna tur ut på vägen... För er nya som inte vet, så tog jag körkort i somras. Och är fortfarande lite skakis vid dessa väderbyten.. Speciellt nu. Ja menar ALLA vet ju att de är halt på vintern och att de är då flest trafikolyckor förekommer...

Inatt och nu snöar de som en tok här. Anders sa att han hade sopat av min vil... Dock syns de inte, för den är alldeles vid av snön..
Jag hoppas verkligen min kupéfläkt går inne i bilen nu, så de e varmt där.. Min bil har ju en förmåga och inte vilja starta när det är kallt ute...
Förra vintern rullade den ett par meter och sen dog den...

De vill jag INTE vara med om.... Neej tack. Och speciellt inte nu när vi bor här ute på landet...

Jag ska alldeles snart åka... Ja ska köra sakta. Inte så jag är en trfikfara. Men så jag kommer fram helskinnad...

Jag pratade nyss med min Älskling. Han sa att det va mycket trafik och dålig sikt. Men bara jag tar de försiktigt så ska de inte vara några problem. Han sa att det hade slutat snöa i Södertälje.. Aa när han kom till Nykvarn iaf. Här snöar de värre än någonsin... MASSA SNÖ! Jag verkligen älskar snö! Men inte när jag ska ut och köra bil...

Inatt vaknade jag och hade ruskigt ont i magen... 2 minuter i 1. Jag vankade och låg och grät en stund. Men sen försvann det om nu hugger de bara till lite i sidan.

Nu måste jag ut med Zina i hundgården. Ta´t lugnt hon har de 18 grader där inne.

Hoppas ni får en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Pania

hahaha, fasen vad rolig din header är :D

2009-12-15 @ 16:19:35
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: Marina

Nej skäms på mej, har faktiskt inte läst bloggar på ett tag...Men nu är jag back in the game.



Va bra då att du fått jobb, härligt för dig. Kram

2009-12-15 @ 23:50:59
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0