Slappfisa

Jag va nära och bli fattig idag. De va nämligen en slappfisa ähhmm ja mena en lapplisa som ville ge min bil en gul, ful dyr lapp.

Jag hade nog turen med mej på min sida idag.. Ja kanske borde köpt en trisslott.

Jag va iväg och handlade Anders julklappar. Där är de p-skiva som gäller, och jag hade totalt glömt bort de. Så jag knallar ut från bilen och är borta i ca 30 minuter.
När jag kommer tillbaka så står de en ung tjej och tittar på min bil.
När ja låste upp den på håll så gick hon till bilen breve mej istället. Där kan man snacka flyt! Ja va snabb som blixten och slängde upp p-skivan. Satt kvar i bilen och pratade med mamma. Sen gick jag igen.

Imorn ska ja jobba :D Som varje tisdag, onsdag och torsdag visserligen. Men den här veckan är min sista vecka.. De kommer faktiskt bli tråkigt. Jag trivs ju faktiskt där nu.

Men men, de kan va skönt med ett litet jullov innan man börjar jobba på riktigt...

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej!

Jo jag har fått gjort lite foto-jobb och sådant inför julen och då har jag fått lite olika beställningar på olika saker som förstorningar och anteckningsblock med eget foto på osv.



Hur är det annars med dig då??? Har du något jobb än?



Kram

2009-12-14 @ 19:42:13
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0