2 anställningsintervjuer och finbesök =)

Herrgud vad tiden drar iväg....

Idag kom Zandra och Kevin förbi här och fikade... Precis när dom hade kommit så ringde min mobil... De va en snubbe som ringde från en förskola i Huddinge... Han frågade om jag kunde komma dit imorn på anställningsintervju... Och de kunde jag ju =)
Så klockan 9.30 ska jag vara där... Ak ska förlja med mej och hjälpa mej och hitta fram... Hon är typ min egna kartläsare =) Nu e de ju i of så att vi ska åka tåg och buss och INTE bil... Men öndå...
Sen efter intervjuen är tanken att vi ska åka in till jobbet och hämta alla mina saker... Så de blir en fullspäckad dag =)

På måndag nästa vecka ska jag på en annan anställningsintervju =)
De ska bli riktigt skoj =) Hör och häpnad men de är faktiskt här i Södertälje =)  De e tur med kontakter =) Tack Gusten!

iaf danen i ära...

Som sagt Kevin Och Zandra kom hit... vi surrade massor och jag gosade en heldel med Kevin... Tillslut somnade han på mej... och de var jätte mysigt... Man lixom verkligen slappnar av.. Så jag höll också på och somna in =)

 

Nu ska jag börja gör iordning mej... Anders kommer och hämtar upp mej om ca 15 minuter, då ska vi ner på stan en sväng och köpa present till Stefan... För att sedan åka dit och fira honom... =)

Sen när vi kommer hem är tanken att vi ska äta middag....
Men de får man se hur de blir med de.... =)

Kommentarer
Postat av: angela

2009-02-17 @ 23:30:21
URL: http://angieonoa.blogg.se/
Postat av: angela

hellooo ville bara skvallra att min blogg har fått ett nytt namn :-)

www.angelabakar.blogg.se :-)

Vad kul att du har varit på intervjuv håller tummarna kram kram

2009-02-17 @ 23:31:17
URL: http://angelabakar.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-18 @ 00:23:23
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: suss

Lycka till. Ska själv på en intervju nu idag:)

2009-02-18 @ 07:27:01
URL: http:// www.metrobloggen.se/suss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0