Bracy.se

Som ni ser i min profil så blinkar de en Bracy.se ikon där... Jag har börjat ett samarbete tillsammans med dom... =)
Dom har hur fina smycken som helst! 

Bracy.se Vimmelkändisar designar armband för välgörenhet!

Få 10% rabatt! Ange koden BRACY

Här är några exempel....

Pink Trust 89 kr inkl moms.. Klicka här för att komma direkt till sidan


Dubbelt mockaarmband - Rosa 149 kr Klicka här för att komma direkt till sidan.

OXXO armband Silver 389 kr. Klicka här för att komma direkt till sidan


Det nedersta är min personliga favorit... Men kika in där, dom har HUUUUUUUUUUUUUUR mycket fint som helst!!


Kommentarer
Postat av: annsan_s

Godmorgon.



Vilka vackra smycken, ha en bra dag.

2009-02-04 @ 09:32:29
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Sarah

hahahaha nej det tror jag inte :P

Min blev ju helt cp så.

2009-02-04 @ 09:47:56
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Apse

Välgörenhet är prutt!



- Ytlig välgörenhet är

som att tända rökelse vid

samhällets smutsiga kloakutlopp

/Ellen Key



2009-02-08 @ 16:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0