En lista.. GILLAR DU....

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
Ja! Speciellt till mina nära och kära, men även dom som bara kan behöva en kram för att muntras upp.
ge massage: Njaa... Jag vill hellre få massage =)
gå promenader i regnet: Ja, de krävs bara rätt kläder


ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: Va uppe i stugan med Anders, även fiskade en heldel =)
svär du för mycket: Jo de gör jag nog, men de är nog inte lika mycket som förut.
när duschade du senast: I gårkväll
vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
vilken färg är dina underkläder: Svart/ vita med hjärtan
vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen
vad var det sista du sa: Hejdå till mamma

vad är brevid dig just nu: Mobilen och katten
vad var det sista du åt: knäckemackor
vem vill du spendera resten av ditt liv med: Anders såklart

har du en lavalampa: Ja men den ligger i källaren
hur är vädret just nu: Stålande sol
vad gjorde du igår natt: sov bredvid min älskling, och vaknade typ 1000 gånger
vem pratade du sist med på telefon: Mamma
vad gör dig glad: Mycket!
vart skulle vilja du åka: Till värmen
för att shoppa: london
för att festa: ingenstans
för att ha sommar: Thailand
vill du ha barn: ja
vad ska dom heta: Svea (de e de jag vill, men sen kanske inte barnet ser ut som en Svea, de kanske blir en kille =) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0