Fullt påklädd o iväg med kameran =)

Nu r jag fullt påklädd.. ELler snart iaf, just nu sitter jag i mitt underställ och väntar på att jag ska gå till tåget...
Äntligen blir det av.. Jag och Anna ska gå på långpromenad i skogen och fota och ha picnic =) Sååå mysigt.. Tråkigt bara att solen som dom sa skulle kmma idag inte verkar vilja komma fram... Men men.. De regnar ju iaf inte =)

Jag har packat kaffe och ost... Anna står för mackorna och jag för osten =) Vi hade inga mackor hemma förutom knäckemackor... Och hon hade inte ost =)

Bilderna som jag tar idag kommer jag som vanligt lägga upp i min FOTOBLOGG Kommentera gärna bilderna =) Men kom ihåg att jag bara är en amatör så elaka kommentarer undanbedes =)

Nu ska jag klä på mej termobyxor och allt annat =)

Btw.. Vi har hittat ett nytt hus, som vi ska åka och kolla på =) =) =)

På återseende =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0