Har jag sagt att vi bor i en flyttkartong?

Ja eftersm vi egentligen skulle skrivit papprena idag på huset (( Jag vet att jag tjatar, men ja e faktiskt lite ledsen för att det inte blev de))
Så tänkte vi att jag som bara går hemma hela dagarna och slappar kan ju lika gärna göra lite nytta och rensa alla kartonger som står i källaren...
Så jag och min kära sambo bar upp dom.. Och nu står dom bara där..

Men jag har faktiskt rensat 1 kartong =)  Bättre de än ingen =)



Som tur är så har vi inte bott i den här lägenheten så länge... Inte ens 1 år, så e de inte så mycket skit som e samlat =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Helgen har varit bara bra, lugn med kära vänner, god mat och annat gött! =) Förstår att det är tråkigt att gå hemma på dagarna, fotointresset har du ju tid för nu i alla fall, passa på! =)



Mögel i huset??? Då letar ni annat nu eller vad händer..? Ser inte kul ut att leva i en flyttkartong.. =P



Många kramar från mig! =)

2009-02-09 @ 16:24:24
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0