Hur går de me bröllopet då??

♥Inbjudningar
♥ Inbjudningskort

♥ Färger- Tema
♥ Vandrarhemmet
♥ Maten
♥ Hindersprövning
♥ Dukning
♥ Kläder
Fotograf
♥ Boka bröllopssvit till bröllopsnatten

♥ Utse tärnor och marskalkar

Utse toastmaster

♥ Tårta
♥ Blommor
♥ Håruppsättning
♥ Naglar
♥ Önskelista ((?))
♥ Prata med prästen
♥ Serveringpersonal
♥ Musik
♥ Bordsplacering
♥ Vigselprogram & festprogram
♥ Drycker

Ja de  går ju sakta som få.. Men nu kunde jag bocka av 2 saker på listan... På lördag kommer mamma hit, då sk avi kolla på klänningar....
Usch jag önskar attd e kommer nån och bara säger, -Ta de lugnt du, de här fixar jag! Men de kommer aldrig hända! Suck!


Kommentarer
Postat av: Ani

Halo ! kommer du använda gladiator skor i sommar? kram =)

Postat av: maria

Jaa han hade fått sig en tankeställare! Synd bara att man ska behöva "slå näven i bordet" (hehe) innan han reagerar, antar att det är så med killar, vissa iaf.



Ååh vad spännande med klänningar på lördag!

Förresten, hur gör ni med huset nu när det var mögel, måste det saneras och så innan ni kan flytta in? Tråkigt men TUR att dom upptäckte det så snabbt.

Ha en bra dag!

2009-02-11 @ 12:55:47
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Kan Dee

Hej! Kika gärna in min konstnärblogg där jag bla postar mina teckningar! Säljer även mina egendesignade linnen/t-shirts! Kram :)

2009-02-11 @ 14:42:15
URL: http://kandee.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Spännande, de kommer gå bra! kram..

2009-02-11 @ 17:42:41
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0