Idag skickas inbjudningarna =)

Oj oj!
Idag när jag loggade in på bloggen så hade jag fått 21 kommentarer =)  Jippie =) Så de blev lite mer än en timmes svarande på alla =)
Men åhh så kul de va!!

Många hade kommenterat mitt tidigare inlägg om Jag är skabbig & ful Men  även hade ett helt gäng kommenterat Bästa boktipsen som söta Karin har lagt upp på framsidan på blogg.se

Jag hoppas ni fortsätter och kommentera =)


Så idag då... Jag vaknade inte förrän 11.15... Jag va så sjukt trött!! Så då gick jag upp, klädde på mej  mysdressen och satte mej vid datan... Sen har jag suttit där...

Idag tog Anders med sig inbjudningskorten,, Vi ska skicka iväg dom idag.. SÅ NÄRA OCH KÄRA GLÖM INTE OSA!!

När jag vaknade hade jag fått ett sms av Anna.. Där de stod:
 Hej idag är det strålande sol och klarblå himmel =)
Så om du vill promenera och fotografera så kan vi göra de =)

Så jag antar att de e eså dagen idag blir...
Den här veckan kommer bli galet lång... Anders jobba 9-18... Åhh jag hatar den veckan när man bara går hemma...
Dessutom ska jag på rättegång på torsdag.. Inget jag ser framemot alls!!!

Nu ska ja koka kaffe och ta mej en macka tror ja =)

Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: Isabella

Alltid kul med kommentarer :) Du har fin blogg. gillar din söta header :)

2009-02-09 @ 13:04:42
URL: http://bellih.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0