JAG LJÖG!!!

Ordet är TRÖTT!!!

Jag är galet trött....

AK kom hit 7.50 typ... Hon skulle ju följa me mej på en intervju idag... Aaa eller följa me, hon skulle ju väntat utanför... Men iaf... Vi åkte tåget till Flemingsberg, efter de blev de buss... Vi kom till Lillerudsvägen eller vad de hette... De va bara ängar och skog och lite villor här och där... Jahapp??
 HÄR KLEV VI AV BUSSEN...
Då skulle vi börja gå 1,6 km för o komma till förskolan... Vi gickoch gick och gick... Men vi kom inte fram.... Vi frågade en tant efter vägen.. Hon sa: Herregud det är jätte långt dit... Hmm jo de förstog vi ju tidigare, men vi antog inte att de skulle va på vischan....
Tillslut gav jag upp! Jag skulle ju aldrig i livet våga gå där själv när de är mörkt.. Ja fattar inte ens varför man placerar en förkola där...! Ja blev mer och mer irriterad! Så tillslut ringde jag upp honom och bad om ursäkt, men att dom hade ringt från en annan förskola precis när jag klivit av tåget och sagt att jag fått en tjänst där.... JAG LJÖG!! Usch för mej!
Men men...

Vi gick tillbaka till busshållsplatsen och väntade på bussen... De va svinkallt, men som alltid hade ja ju min mössa =)

Vi åkte in till Odenplan, drog förbi jobbet och hämtade mina saker..... En heldel... Dock va min fleecetröja borta.. Men jag antog att de va Lotta som lånat den... Hon brukar göra det....
Jag kom ihåg min kopp =)

Jag lämnade nycklarna och sen gick vi... Hejdå!
 
Vi åkte till centralen och väntade på AK:s kille,Andreas.. han skulle ha lunch klcokan 12, så vi väntade på honom och gick sedan upp till Pizza Hut och käkade 2 slizar =) De va gott...

Sen blev de kaffe på Waynes... ((Stavas??))
Sen blev de hemfärd... På tåget va ja galet trött och höll på och somna... Men jag lyckades hålla mej vaken... Nu sitter jag i soffan och är toktrött... Men nej nej inte somna!! Sover ju såå dåligt på nätterna då...

Nu ska ja sätta på Animal Planet... =) Älskar den kanalen =) Vi fick tillbaka den i förrgår =) Love it!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

haha! ja ser ganska trött ut där :-)

ja har faktiskt torkat golv å grejat lite iaf innan ja hamnar i trött träsket igen... ;-)

2009-02-18 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0