Koka kaffe eller brygga kaffe?? Vad säger du?

Själv struntar jag i fettisdagen, ja struntar fullkomligt i att dom Vickan o daniel ska förlova sig...  Vad ska man säga? Ja de va väl faan på tiden!
Eller??

Jag ska antingen till Järna, ner på stan eller till bilskolan... De e mina alternativ.. De bästa skulle va om ja gick efter allternativ 3... De e de som e mest nödvändigt!
Men ja får se vad jag gör....

Nu ska ja iaf gå ut i köket, koka kaffe (( Varför säger man så?? ja ska ju brygga kaffe)) Och göra nån smörgås... De e iaf vad dagen ska börja med!

Säger du koka kaffe eller brygga kaffe??

Kommentarer
Postat av: Erika

"sätta på kaffe" =)

2009-02-24 @ 10:48:05
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0