Konstiga drömma!

Imorse vaknade jag när Anders väckarklocka ringde... Jag satte ej upp och frågade om han somnade nångång.... ((???)) jag vet inte vad jag menade.... Men men,,,,
Andra gången jag vagnade va klockan lite innann 9... Då vaknade jag av att mobilen ringde, jag satte mej upp i sängen och sa... - Shit syrran ska ha barn!! Så kutade jag till telefonen.. Men de va inte syrran... De va Anders som berättade att vi fått en tid för besiktningen av huset imorn kl 13....
Han hade dessutom pratat me banken.. Lånet hade varit på mej me... Anders hade missuppfattat dom tidigare, då han trodde att lånet bara va på honom...

Inatt drömde jag as konstiga saker.... Jag drömde att det hade varit en utförstävling... Och priset på den va vårat hus... Och dom som va me i tävlingen va bara kriminella.. Typ bankrånare, pundare och mördare... Jätte konstigt...
Men jag vann iaf.. Jag hade den bästa tiden.. Sen slutade de med att jag fick vara me och tävla i nån tävling mot Anja Persson....
Aaa de va jätte skumt iaf....

Efter att jag pratat me Anders i telefon imorse, gick jag upp och dammsög.. Efter de hoppade jag in i duschen... Och nu sitter jag är med min kopp mogonkaffe...

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Har hittat den på picnik, tack och ha en bra dag..

2009-02-02 @ 10:46:01
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: stine

haha drömmar är helt sjuka..

2009-02-02 @ 11:21:34
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

om några veckor :D

2009-02-02 @ 12:18:59
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0