Mätt som en plätt och tvtittande

Idag hade jag lagat ANders favoritmat... hmm sällan... När vi ätit upp hoppade vi in i duschen direkt.. Tänkte att de va lika bra, annars brukar de bli så sent, och då blir de bara en supersnabb dusch...
Efter de satte vi oss i soffan och uggla på tv...

Efter ett tag blev jag sådär dumt sugen på att äta nåt... Eller den här gången va ja faktiskt hungrig.... Anders hade köpt med sig rökt lax som vi mumsade i oss med knäckemackor och örtsås... De va sååååå gott...
Men sen började ja må illa...

Jag fattar inte.. Ja blir hungrig efter 2 minuter när jag ätit middag... Så äter ja nåt, och då mår ja illa.. De e typ som om de inte finns nån STOPP gräns.... Borde finnas en klocka som säger STOPP STOPP ÄT INTE MER, DÅ MÅR DU BARA ILLA!!   Men nej sån har man ju inte... FInns de ens??

Nu kollar ja på Lyxfällan....

men jag tycker de va bättre när de va de förra programledarna....


Imorn ör Anders ledig... =) =) vi ska åka till nån körskola så ja kan skriva in mej och så... Sen efter de ska vi åka ut till Inget, så ska jag lvningsköra lite där... =)
Jag tror att Anders har fattat att jag aldrig får tummen ur arslet och ta mej dit... De känns jätte skönt att han ska följa med mig =)

Jag älskar min Anders så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gillade faktiskt också de andra bättre, fast jag ska alltid vara så.. "det ska vara som FÖRUT!!" haha;)

2009-02-19 @ 21:44:03
URL: http://jerkono.blogs.se
Postat av: Frida

Jag håller med, de andra var bättre. Tyckte om att se deras miner när folk berättade om sina skulder :P De såg helt förstummade ut ibland.



mvh

2009-02-19 @ 22:05:22
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0