Mini & Presenter

IDag har jag träffat min underbara syster och hennes mini... Vi gick till sjukhuset, där vi fick oss rediga skratt.. Men de e inget jag berättar om här... De e privat...
Sen gick vi och åt lunch.. De va välbehövligt! Vi var hungriga som vargar... Tack för lunchen bästa syster!

Jag & Mini Måns....

Sen när jag kom hem så firade jag min älskling... De här fick han av mej

Rosor, ett Wodoknivställ och Kärlekscheckar och även ett grattis kort =)

Nu har Anders familj åkt hem.... Och nu väntar vi på Anna och Björn som ska komma... Och deras smutsboll.. ((hunden))

Kommentarer
Postat av: Em

Ja det är ju i och för sig väldigt skönt!

Kram ,Em

2009-02-27 @ 21:23:39
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Anna



Vadå smutsboll?!?! studsboll eller luktboll kanske ;D

2009-02-27 @ 23:47:05
Postat av: Anna

Spännande blogg?,.... Nää !!!

2009-02-28 @ 09:23:38
Postat av: Maria

Söting Måns!

2009-03-01 @ 19:37:43
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0