Mys i soffan me kaffe, datan och Juicydressen =)

gaah vad skönt det är att sova! Jag verkligen älskar och sova... Men jag HATAR när ArabAllan ovanför oss skriker ANNA ANNA ANNA typ 1000 gånger!

Nu sitter jag med min Juicy dress med datan i knät och kaffet på bordet. Jag sitter och väntar på att Lisa ska hämta upp mig..
För idag så ska vi åka till Missionärernas Secondhand... hahaha nää där ljög jag!
Vi ska åka till en typ loppis tror jag de är, jag har aldrig varit där förut faktiskt så jag vet faktiskt inte vad det är...
haha, men de ska bli kul...

Ikväll är det ferre på klubben.. Får se om man kanske drar dit en reva.. De e ju 15 års jubileum... =)

Nu måse jag skunda mej lite! Så ja  hinner byta om och dyl...

BTW Anders åkte ut till huset idag... Han skulle krypa upp på vinden och kolla mögelgrejen...

Nu måste jag kila!

VAD SKA NI GÖRA IDAG??

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Vad händer idag? Ska nu titta på film och kurera mig från min influensa! Kram!

2009-02-07 @ 12:25:39
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, va glad jag blev av att hitta hit, vilken fin blogg du har o jätte fina bilder!



Önskar dig en fin helg!



Kram Jenny

2009-02-07 @ 14:54:41
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0