Nu har jag returnerat =)

Nu har jag varit duktigt =)
Jag har gått iväg med alla returpapper, konserver och glasburkar...


De här va tungt men nu e de skönt att bli av me de =)

När jag kom bort till återvinningen blev jag en aning chokad.... Mellan alla konteinrar ((stavas?? )) så möttes jag av ett hav av sopor!

vem tar sig ens tid att lägga de där? Och har man ändå tagit sig tiden och länma de där, kan man väl lika gärna stoppa de I konteinen!!

jag är iaf duktig och stoppar allt på sin plats!

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Vad duktig du är!!

Jag har utmanat dig på min blogg!!

Ha en trevlig helg!!

Kramar

2009-02-13 @ 14:47:04
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0