Nu ska jag iväg och pröva bröllopsklänning!!

Sådär... Vårat internet började strula igårkväll... Vi vet inte vad som hände, men imorse fungerade de inte heller... Så nu har jag lånat lite internet av grannen =/
Förlåt, ni får tillbaka de sen, ni föstår inte hur viktgt de är för mig och blogga på morgonen.... =)


Nu ska jag alldeles snart gå till bussen.. Jag ska ju möta morsan för och pröva brudklänningar... Måste nog erkänna att jag verkligen inte har någon som helst lust....  Men men, de måste ju göras!
Jag hade hellre legat kvar ett par timmar i sängen istället... Men men...

Nu måste ja kila!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Nej va kul, lycka till!

2009-02-14 @ 10:48:29
URL: http://belindas.blogg.se/
Postat av: HHELENE

sv: haha nej verkligen inte, men den ärkul att dansa till faktiskt ;)

Tack detsamma tjejen :)

kram

2009-02-14 @ 12:57:17
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0