Raka benen & Fina plåster!

Varje gång jag rakar mina ben, så tänker jag ALLTID på min kompis Hanna. Hon skär sig istortsätt varje gång hon rakar benen.... Och jag undrar egentligen hur hon lyckas.. Visst händer de att jag också gör det, men absolut inte ofta..

Men igår hände de.... Jag skar mig... På fotknälen... Aj aj aj! De sved som tusan!

När jag ska kliva ur duschen säger ja till Anders som nyss kom in.
          - Jag håller på och förblöda! Kolla det forssar!!  
Han: - Forsar??
Jag: - Ja ser du? Nu måste ja ju ha plåster..

Det går en stund, sedan kommer han tillbaka med ett Hello Kitty plåster..

Och efter de så gjorde de inte alls ont... Jag e som ett barn =) Men de e bara för att dom här plåstrerna är så himla fina!

Kommentarer
Postat av: joss

Fina saker kan läka det mesta! :D

2009-02-22 @ 14:10:58
URL: http://readablethoughts.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh, Hello Kitty I love! Med såna plåster på såren läker det snabbt:)

2009-02-22 @ 17:48:14
URL: http://missisnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0