Såg ni den rätte för Rosing igår??

Fyyy vilket pinsamt program... Åhhh nu va de ju faktiskt inte Linda som va pinsam, utan grabbarna... Usch ja skämdes rätt regält... Men de  va rätt kul också.. haha..

Nu e ja ju bara så enormt nyfiken på vem av killarna de var som hade ecstasy med sig.. Vilket pucko!! Han borde kasnke ha läst hennes bok "Den nakna sanningen". Där står de ju att hon inte vill ha med droger och göra...
Jag vet, för jag har läst den =)
jag gillar såna självbiografi böcker, och läser dom ääven om jag inte gillar personen i fråga =)



Såg ni programmet? Vad tyckte ni om det?

Kommentarer
Postat av: Belinda

Håller med!

fyfan jag satt här och skämdes ihjäl, riktigt pinsamt. Inte bara Linda, min kompis hugo som är med, herregud! hemskt. haha :D

2009-02-25 @ 10:24:59
URL: http://belinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0