Se så fint de blev!!

Nu kan jag äntligen sova lugnt om nätterna.. Jag va ju och köpte en brandvarnare idag på Willys...
Och nu satte Anders upp den =)


Se.... Jag har en brandvarnare =) =)

Jag och Anders fick ett tok ryck efter maten... Jag tömde kattlådan medans han tvättade av toan och toaringen och de.. Jag började torka väggen ovanför handfatet..
Sen ställde jag mej på en stol, för och damma av de blåa skåpen... Efter de så sa Anders: - Faan egentligen så skulle vi tagit ut allt och göra rent glasskivorna ((inne i skåpet))
Sagt och gjort... Vi plocka ut allt... Han tog sina två hyllor, och jag tog mina 2...

Rensning och sortering.. Var sak på sin plats!
Och resultatet blev....


De ser visst ganska rörigt ut på bilden... Men de e bara för att jag har mycket saker =)

Åhh nu fick jag lust och baka.... Dock har vi inga ägg... DOm gick åt till maten... Åhhh

Kommentarer
Postat av: Minna

Va fint det blev.:) Fasiken jag borde oxå rensa bland allt mitt smink och parfymer. Jag har typ ett helt toalettskåp plus en sån där liten ikeavagn med lådor fylld med junk. Jag vet inte ens vad som finns i vissa lådor. Kanske blir helgens projekt.:)

2009-02-27 @ 08:54:45
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0